6 תשובות
מלא
וואי מלא... גם עכשיו אני צריכה אבל אין לי למי :(
את האמת שבתור טירון אני הרבה פעמים מרגיש צורך לפרוק אבל אני לא סומך מספיק על שום חבר וכל פעם שיש טלפון אז בשום מקום אין פרטיות
כמעט כל יום
מלא פעמים