4 תשובות
לא חובה
^ באלם זה בשביל ניקוי כפול, את יכולה גם לנקות עם מסיר איפור ולכלוך בלבד או לא לנקות. ושוב, אין קשר בין השניים, כל אחד מהם יעיל בשביל שגרת טיפוח מיטבית.
אנונימית
שואל השאלה:
יש קשר בין השניים, תקרא שוב את מה שכתבת בעצמך: "באלם זה כדי להסיר את הקרם הגנה".
אנונימית
באלם זה בערב כדי להסיר את הקרם הגנה והלכלוך שהצטבר מהיום. קרם הגנה זה להגנה מהשמש במהלך היום, ככה שאין קשר בין השניים אבל אם לא רוצה אל תשתמשי.
אנונימית