3 תשובות
שואל השאלה:
כי חפפתי שישי אבל להשאיר עד חמישי זה מוגזם נכון?
וגם אם אשאיר לא יצא טוב בייבוש בחמישי כי שלא חופפים מלא זמן זה מוגזם
אז עדיף שני וחמישי לא?
אנונימית
כן עדיף פעמיים /שלוש בשבוע