6 תשובות
לא
הייתי בזה ופרשתי בשבועיים הראשונים
משעמם וכל היום בשטח
משעמם וכל היום בשטח
אני הייתי פעם וממש לא התחברתי אבל יש כאלה שממש נהנו, אם זה דברים שאת מתחברת אליהם שווה לנסות
אני שם כבר שלוש שנים מתחיל להימאס אבל זה נחמד סה"כ הכרתי אנשים ממש נחמדים
תלוי ממש אם את אוהבת טיולים בשטח והדרכה,אם כן תצטרפי
^ יש גם את כנס פסח בסיסי שאליו כבר יש מיונים ולא דווקא לפי בחירת המורה. תנסי להתקבל לפי מיונים. צוות ההנהלה של הדרום יהיה מדהים לפי האנשים שאני מכירה ששם:)
באותו הנושא: