5 תשובות
מבין תכאב שלך ללב..
אם אתה רוצה שלח הודעה ונדבר
יש חברים אמיתים. צריך למצוא אותם.
צודק מבין אותך אחי אין באמת דבר כזה אהבה אמיתית
אל תחשוב ככה, יש חברים אמתיתים, אתה פשוט התחברת עם הסוג הלא נכון, תמצא לך חברים חדשים.
אין רומנטיקה אמיתית אבל אהבה יש גם יש!