11 תשובות
במשך שנים ביבי רק הבטיח דברים אבל הוא עשה הכל בשביל הכסף ולא חשב על המדינה
ובתקופה של לפני המלחמה הוא רצה לעשות דיקטטורה וכמעט חוקק חוק שרק הוא יוכל לחוקק חוקים שזה אומר שאנשים שהתפקיד שלהם זה לחוקק חוקים יאבדו את העבודה שלהם.
ובמלחמה הזאת ביבי יוצא טמבל ומביא להם בחינם דלק וכסף וחשמל
הרשימה יותר מדי גדולה והשנאה כלפיו מוצדקת.
אחד הדברים הכי בולטים זה שהוא ממשיך לתת כספים לאברכים במקום לקצץ להם כדי שהם יוכלו להשתלב בשוק התעסוקה וגם הפסקת מימון מוסדות שאין בהם לימודי ליבה.
בתי ספר חרדים שאין בהם לימודי ליבה, מייצרים אוכלוסיה לא משכילה וזה בא לידי ביטוי בעתיד של החרדים עצמם.
עם כל הכבוד לחרדים ולאמונה שלהם, לימוד תורה לא מביא שכר אלא הפוליטיקאים החרדים שממשיכים להוסיף עוד ועוד כסף והאוכלוסייה החרדית לא מתקדמת.
וכל הדבר הזה נופל על משלמי המיסים במדינה שאלה הדתיים והחילונים.
אה והזכרתי שהם לא עושים צבא?

זה רק נושא אחד שקורה בתקופה של ביבי, יש עוד מלא והוא ממשיך לשקר לציבור שהולך אחריו וצועק "רק ביבי" כמו עדר כבשים.
הוא גם מושחת, טיפח את החמאס, הזניח את המדינה, חושב על עצמו לפני שהוא חושב על הציבור, מנסה לברוח ממשפט וגם לחברים העבריינים שלו הוא מסייע לברוח מהקלבוש.
הוא מאשים רק אחרים ולא את עצמו על ה7 באוקטובר
הוא לא עשה כלום

וזו בדיוק הבעיה
לא עשה כלום
בדיוק, מה הוא עשה?
הוא לא עשה כלום
זה בדיוק הבעיה
הם שונאים בגלל התקשורת שמרבה לדבר עליו דברים רעים,
^
4, בגלל שכל אדם לא רוצה להיכנס לכלא
אנונימי
הוא הקים ממשלת טרור יהודי
הוא תומך ברפורמה שתיתן לו ולחבריו כוח בלתי מוגבל
הוא נותן את כספי המיסים לחרדים במקום להשקיע אותם בדברים חשובים
הוא יעשה הכל בשביל לא להכנס לכלא ולהשאר על הכיסא שלו
^
כמה דברים לא נכונים:
1) "הוא הקים ממשלת טרור יהודי"

להרוג מחבלי חמאס זה לא טרור.

2) "הוא תומך ברפורמה שתיתן לו ולחבריו כוח בלתי מוגבל"

הרפורמה לא תיתן לו כוח בלתי מוגבל, אם כבר לבג"ץ יש כוח בלתי מוגבל.

3) "הוא נותן את כספי המיסים לחרדים במקום להשקיע אותם בדברים חשובים"

למה רק לחרדים? גם לחילונים ולערבים לא יתן.

עצוב שאתה חושב שחרדים הם נחותים ממך, ולכן אסור לתת להם כספים כמוך.

4) "הוא יעשה הכל בשביל לא להכנס לכלא"

נכון, לכן הוא לא עושה עבירות, כדי לא להיכנס לכלא.

5) "ולהשאר על הכיסא שלו"

אם כך היה עליו לא להסכים להידברות עם גנץ.


סיכום: 4/5 דברים לא נכונים.
אנונימי
הוא לא עשה כלום זו הבעיה