11 תשובות
כן אחי, אני מוקף בערבים בישוב שלי ועדיין לא מנע ממני לצאת לסיבוב יומיים לתוך המלחמה
כן
אבל בפחד
כמו תמיד
כי כל אחד יכול להיות מחבל היום
כן מה זה ישנה אם נשב בבית?
כן אבל מה שהפסיכולוגית רשמה מפחיד אותי ברמות אם חס ושלום הם יקומו זה יהיה סוף של המדינה
אנונימית
שואל השאלה:
איזו פסיכולוגית?^
אנונימית
^^ תראי להם שאת לא מפחדת. זה מה שהם רוצים לעורר פחד ולשלוט בך...
ה פסי-כו-לו-גית למעלה
אנונימית
כן. יש לי ברירה? אני לא אשב ואתקע בבית בגלל ה... האלה...הם לא יעצרו לי את החיים ואני לא מוכנה לחיות בפחד בגללם
לא שיחררו באיזור שלי
אבל איך אפשר לחיות בפחד שהם יקומו נגדנו כמו שעשו ב7.10
כן.. מי הם שנחייה בפחד במדינה ולא נצא מהבתים?
כן
אני לא יתן להם את התענוג לראות אותי מסתגר בבעת