התחברות
הרשמה
לא עשיתי מיון לוחמות אני יכולה עדיין לבקש לוחמה?
28 בנובמבר 2023, 19:49
גיוס
לוחמות
מיונים
חיילות
זימונים
2 תשובות
לא חושבת
אנונימית
חברה שלי הבריזה מהמיון לוחמות ועדיין קיבלה לוחמה כי היא פשוט ביקשה לוחמה אז לדעתי כן
M
Magnivaesh
באותו הנושא:
אני יכולה ללכת למיון לוחמות אם אני עשיתי ריאיון במודיעין אבל לא קיבלתי תשובה עדיין?
האם זה אפשרי להתקבל למגב למרות שלא עשיתי מיון לוחמות ולא מילאתי שאלון העדפות ללחימה?
אם קבעו לי מיון לוחמות ואני לא מעוניינת אני יכולה פשוט לא להגיע?
אני יכולה להיות לוחמת ללא מיון לוחמות?
אם אני לא באתי ליום המאה עדיין אני יכולה לקבל מיון לוחמות ולהיות לוחמת? למשל מגב או חילוץ והצלה
ביקשתי שיבוץ למגב אבל לא עשיתי מיון לוחמות יכולים לתת בלי המיון?
אם קיבלתי שיבוץ לצבא ,אני עדיין יכולה לקבל מיונים ללוחמה?
יש כאן בנות שעשו מיון לוחמות וזימנו אותן לראיון המשך של מיון הלוחמות?
אני מתגייסת בדצמבר, יש לי עדיין סיכוי לקבל מיון לוחמות אם אני אבקש?
מיון לוחמות עושים לפני הצו ראשון והשאחון העדפות או שאני יכולה גם אחריהם?
ויתור על מיון לוחמות יכול לפגוע במיונים אחרים?