7 תשובות
ממש לא נורא
זה הזמן להפעיל עירנות וגם לא רק במצב שאנחנו נמצאים בו
אין בהם אמונה ותמיד צריך לחשוד
זה הזמן להפעיל עירנות וגם לא רק במצב שאנחנו נמצאים בו
אין בהם אמונה ותמיד צריך לחשוד
אנונימית
עצוב כמה החזות של קבוצה שלמה נפגעת בגלל קיצוניים.
הגיוני החשש, אין מה לעשות.
הגיוני החשש, אין מה לעשות.
למה שיהיה נורא? אתה רוצה להתפוצץ כי מישהו מסטיפס אמר לך שהחמאס אוהבים אותנו?
אנונימי
לא
זה בסדר גמור, זאת תקופה שהכל מפחיד ולצערנו הם נתנו לנו יותר מידי סיבות לחשוד בהם.
לא מכלילה אבל אני מבינה אותך.
לא מכלילה אבל אני מבינה אותך.
לא
אנחנו במצב רגיש
אנחנו במצב רגיש
זה אמנם נורא, אבל זה מאוד מובן.
באותו הנושא: