8 תשובות
את יותר מדי זמן בווטפאד אחותי
שואל השאלה:
דווקא לא קוראת סיפורים כאלה
אנונימית
זה הטעם שלך פשוט אז כן הגיוני מכירה מלא כמוך
עדיף לחשוב על הטווח הרחוק.. גם אם בהתחלה זה נשמע לך מושך או מגניב אל תעשי דבר שבהמשך וכשיתקדם למקומות רציניים יותר תתחרטי
אז את סתם רוצה מישהו דומיננטי בקשר שהוא "ישלוט" כאילו, הגיוני לכל אחד יש פטיש שונה למשהו אחר
יש הבדל בין דומיננטי לבין מישהו שאין לו סבלנות אליה, זה כבר מישהו שלא רוצה להיות בזוגיות...
אנונימית
טווב