6 תשובות
שיחרור החטופים לעולם לא יהיה שלילי לא משנה אם מחזירים אסירים
זה משמח שמחזירים את החטופים שלנו
אבל זה עדיין לא מצדיק את זה ששיחררו מחבלים
שוב ושוב בכל פעם מדינת ישראל נופלת לזה ומוכיחה לחמאס שהם יכולים לשלוט עלינו. במקום לרמוס אותם אנחנו מביאים להם חוזק ומראים להם שהם יכולים להחליט עלינו ושאנחנו תלויים בהם.
ואגב, בזמן מלחמה יש חוק שאומר שחטופים מבחינת המדינה אמורים להיחשב כמתים ולא צריכים לעצור את המלחמה בגלל זה, אני לא תומכת בזה ובעיניי זה לא נכון אבל סתם שתדעו.. כי בנתיים אני לא רואה שעושים לחמאס משהו וזה פשוט מרתיח אותי שמשחררים מחבלים שיכולים לפגוע בישראלים, זה פשוט מזעזע שאני צריכה לפחד ללכת ברחוב
אנונימית
אז תגיד את זה כהעסקה לשחרור החטופים או זה שמחליפים אסירים ומחבלים אבל סתם ככה רק שחרור חטופים זה אף פעם לא יהיה שלילי
שואל השאלה:
הם משוחררים חזרה לישראל אם הם עשו את זה פעם אחת למה שהם לא יעשו את זה שוב?
Pog
שואל השאלה:
בכך שמשחררים 150 אסירים
Pog
איך לעזעזל שחרור חטופים יכול להיות שלילי