106 תשובות
תולה אותם בכיכר העיר לזכר הנרצחים
גורמת להם לשכב אחד עם השני
משאיר אותם בחיים ואז ***** וגם **** בתוך ה***** שלהם ו******* ארנב ********* שעשוי מקרמבו שאכל סודני, ואחרי זה ********** עד שימ******
חוטף אותם, מתעלל בהם ברמות הכי קשות שיש כדי שימותו בהיסורים
הייתי זורקת את כולם לאוקיינוס
נועלת כל אחד ואחד מהם בחדרים צפופים בלי שום דבר ומענה אותם פעם אחת שורפת אותם ומכבה פעם אחת יורה להם במקומות שונים בגוף עד המוות
אם אני אגיד יורדו לי את התגובה
רוצחת אותם מול כל המדינה ולזכר כל הנרצחים וכל האנשים שהם רצחו וחטפו אי פעם
הייתי שורפת אותם ומכבה את האש כדי שיגססו למוות
אני חושבת שזה הכל עניין של חינוך, במקומות כמו עזה שמקבלים ליטרלי כלום כסף מהמדינה אי אפשר לצפות לחינוך טוב וכך לאזרחים טובים. כולם טובים רק צריך לתת הזדמנות שניה.
אז לתשובה: הייתי מנסה לעזור להם.
עריכה: מה, שואל השאלה לקח את התשובה שלי? תודה תודה
אנונימית
דבר ראשון אני יורה בכל אחד מהם לכל אורך הגפיים ואז מרפא אותם, ואז חוזר על הפעולה הזאת 100 פעמים, אחרי זה אני מסרס כל אחד ואחד מהם ואז מראה להם פורנו ומחרמן אותם בכל דרך אפשרית אבל לא יהיה להם דרך לספק את עצמם. אחרי זה אני עורף להם את הראשים ותולה אותם על הגבול עם לבנון להרתעה
יורק עליהם
delete
אנונימית
מתעללת בהם
אוקיי בדוק ימחקו לי את התשובה אבל שיהיה
קיצר מתחילה בלשים אותם יום שלם בחדר סגור חשוך בלי אוכל ומים אבל עם מוזיקה ממש חזקה שיהנו להם, נעקור להם את העיניים, נחתוך להם את הזין כשהם בהכרה, נכה אותם ממש חזק וניתן להם לדמם עד המוות :) מגיע להם אחרי כל מה שהם עשו לנו
וכמובן מצלמת את הכל ומראה לאויבים שיפחדו.
זה לא יקרה לצערי.
וגם שיגעו בחזיר כדי שלא יחשבו אפילו שיגיעו לגן עדן
אירגוני זכויות אדם בינלאומיים טוענים שישראל נוהגת בחוסר פרופורציונליות במלחמה ועוד מספר מדינות.
פרופורציונלית היא תגובה ששווה לפעולה נגדית שהופעלה כלפיי.
אז מה שהייתי עושה, זה מחסל 1,400 חמאסניקים בצורה הכי אכזרית שניתן לתאר כמו שהם עשו לנו.
זה דווקא שומר כל עיקרון הפרופורציונליות, דבר שהוא "מוסרי" לעשות בפעולות "צבאיות" כאלה ואחרות.
השמידו לנו טנק אחד, אנחנו משמידים לאויב טנק אחד.
תגובה זהה לתגובה הנגדית.
^ שחכת את החטופים? או את משפחות החטופים? ואת האנשים שאין להם בית עכשיו? רק להרוג להם 1400 אנשים זה לא מספיק
פותח מקום לעינויים של חמאס
אחד - תולה
אחד- שורף
אחד- דוקר
מרעיב
מרביץ
רעל
עינויים
שירים
זורק אליהם דברים
מוחץ אותם
מכניס להם פצצה לתוך הגוף ומפוצץ
והילד עוד נתוייה
הייתי יורה בהם
אני לא מסוגלת להתעלל בזבוב
מחזירה את הזמן אחורה לכשהם היו תינוקות ואז מחנכת אותם מחדש או זורקת אותם באיזו פנימיה יהודית באיזו מדינה נידחת
אנונימית
^ גם רעיון
אםילו יותר טוב מהרעיון האלים שלי אבל אין דבר כזה חזרה בזמן
טובלת אותם בחזיר הורגת בעינויים מסרסת ותורמת את האיברים
גם אין כזה דבר שאת תוכלי לבחור מה לעשות להם
רק הגעתי לאתר, כבר להיחסם?
^^^^^^ בדרך כלל גם אני לא מסוגלת, אבל הם לא זבוב אז כאילו מגיע להם
שמעתי כבר כל כך הרבה סיפורים שכבר אין לי טיפת אמפתיה אליהם לא משנה באיזה מצב הם יהיו
גורם להם להעביר לי מידע מודיעיני ולאתאבד על המטרות הצבאיות שלהם
שואל השאלה:
^^^^ אבל זה כיאילו תיאורתי ואתה לא עונה על השאלה בכלל
מעלימה אותם בקליק אחד
אנונימית
עושה להם משחקי הרעב בלי מנצח (המנצח נתלה בעזה)
מוחק אותם
אני לא חושבת שאני יכולה לכתוב פה
אבל התעללות, נפשית ופיזית מאוד קשה
אני גם אתן למשפחות החטופים והחטופים להתעלל בהם
מסרסת אותם
שואל השאלה:
^^מסכים רצח
קושרת את כולם בחדר אחד ונותנת למי שהיה שבוי שם לעשות להם בדיוק את אותו הדהר
אני בניגוד להרבה אנשים לא הייתי נותנת להם לעבור את מה שאנחנו עברנו..
מה שאנחנו עובריםז ה ממש נורא
לחיות עם עצמם ועם מה שהם עשיו זה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות להם
כי לאנשים האלה לא איכפת למות
הם לא מפחדים מזה וזה לא מעניין אותם...
אם הם ימותו הם לא יסבלו..
אם נענה אותם הם לא יסבלו..
ואני דווקא מסכימה עם שואל השאלה
בכל אדם יש טוב
רק צריך למצוא אותו
אני חושבת שבמחבלים יהיה קשה למצוא טוב
אבל שווה לנסות
נראה לי שהדבר שהכי יגרום להם לסבול זה לתת להם לחיות את החיים שלהם
אחרי הכל אני לא יכולה לדמיין יותר גרוע מאשר להיות איתם...
^ אפילו אחרי מה שעשו לנו את אומרת את זה? רציני? ובנאצים גם היה טוב שצריך למצוא?
עינוי המים הסיני, לי לא נשמע כל כך נעים.
שמה אותם באיזה חדר חקירות וכל פעם חותכת איבר אחר, אצבע אצבע.
מתעללת בהם כל כך חזק עד שהם יתעלפו ואז מזריקה להם אנדרנלין וכך הלאה.
מוציאה לכל אחד מהם את הביצים ונותנת להם לאכול עם קטשופ
^^^ מה זה?
תקשיבי.
מאוד מאוד קשה לאנשים להבין את זה ובצדק
ולא אמרתי שיהיה אפשר למצוא את הטוב הזה
כי הוא הודחק מאז שהם נולדו
אבל מה שאני אומרת שאת הכל אפשר לשנות
זה הכל עניין של רצון
אם הם ירצו להשתנות הם יכולים לעשות את זה
אני חושבת שהעונש הכי טוב יהיה לתת להם לחיות עם עצמם
זה הכי נורא שיש
אני הייתי שמה אותם בחלל חשוך בלי שום צליל או אור למשך מיליארדי שנים
אנונימית
מתעללת בהם כמו שהם עשו לנו וגרוע מזה
יחס גורר יחס
בלתי נתפס מה שחודשיים שהעם שלנו עובר
מתעלל בהם פיזית ונפשית במשך שעות בלייבסטרים שישודר בכל ערוץ טלוויזיה אוהד שלהם.
אאחסן אותם בבית שלי וכל פעם שאני ארצה להוציא את העצבים הם יהיו לי שק אגרוף!
צולב את כולם בצרפת
יירד לי נקודות אמינות אז מעדיף לא להגיד את זה פה
העייפה בנשים^^ לא יודעת כמה תגובות מעליי
את ממש חיה בסרט
אולי הדעות שלך ככה בגלל שאת בת 12 ולא מבינה כלום אבל מגיע להם הרבה הרבה יותר מכל מה שכולנו נכתוב
ולא באנשים כאלה אין טוב
וכן הם כן יסבלו אם יענו אותם כי זה עינוי
אם את חושבת שיש בהם טוב את מוזמנת לגור שם
עושה להם שואה בונה גטאות ומרעיב אותם שם עד שימותו
בדיוק כמו שהם עשו לנו
^^ איך לדעתך הילדים ירגישו כשהורגים את ההורים שלהם? זה נשמע יפה כמשפט אבל בפועל זה ממש לא יהיה ככה
אנונימית
א1נס אותם?
מרכזת אותם בעיר הזאת באוקראינה שאסור לגור בה ושמחה שם טונות גזים רעילים מפשיטה אותם ומשאירה אותם למןת
פיל נפיל
רעיון וואו
גם הרבה יותר מציאותי ממש שכתבתי
אבל בקטע עם התנאים, אני חושבת שלא צריך תנאים סבירים מינוס, אלא ארוחה אחת ביום
אבל גם צריך לתת להם לגעת בחזיר כדי שלא יחשבו אפילו שיגיעו לגן עדן
זורק אותם לבריכה עם מלא דגי פיראנה
S11
זורק את כולם לבריכת חומצה אחד אחרי השני וצופה בהם מתים בייסורים ואחר כך שורף את הגופות ואת העפר לשים בתוך מוזיאון תחת השלט: עפר של בני אדם מהזן הנחות ביותר שראתה האנושות אנסו נשים, שרפו תינוקות, ערפו ראשים ולתאר ממש את כל מה שעשו לפרטי פרטים במיצג.
דוחף לכל מחבל חזיר בתחת וברקע שירים של אורן להב
הייתי מכריחה אותם להתראיין ולספר את האמת לתקשורת לספר מה הם עשו ולהוכיח.
לגרום לאנשים מי הרעים בסיפור לפחות כדי שיפסיקו להאשים אותנו.

אחרי זה הייתי מענה אותם לנצח
בדיוק מה שהם עשו לנו ב7/10 אפילו יותר גרוע
הייתי שמה רמקולים בכל רחבי עזה ושמה להם מני ממטרה
עינוי כואב ומוות איטי ומייסר
לא הייתי הורגת אותם, הייתי מענה אותם ואת המשפחות שלהם בדיוק כמו שהם עשו לנו, ורק אז הורגת אותם
חד משמעית להשמיד אותו
אנונימית איזה תמימה את עלאק עוזרת להם חח
הייתי מתעלל בהם גם כשהם בוכים לי שאני אהרוג אותם, עד שכל האיברים שלהם לא יכרתו אני לא הולך להרוג אותם
מוחקת אותם אחת ותמיד (בלי להתעסק עם עינויים, יש לי הרבה סיבות למה לא וזה לא מקטע של רחמים) ולתת חינוך טוב יותר (כמו שאמרת) לילדים ולאנשים באופן כללי בעזה ובגדה המערבית
אנונימית
צריך למחוק את החמאס שלא יהיה יותר חמאס!!
על מה שהם עשו
אין מחילה!!!!!!!
מענה אותם ואז לוקחת להם תינוקות ומגדלת אותם באידיאולוגיה חדשה
אנונימית
תולשת להם את הזי* מסרסת
דוק*ת אותם מיליון פעם יעני מענה אותם
עורפת להם את הראשים
ועוד הרבה דברים..❤
אנונימית
לשרוף אותם+מה שהמגיבה השנייה אמרה
שמה את הפרצופים ואת הלוגו של חמאס על דגל הגאווה והופכת את זה לדגל הגאווה הרשמי

(והייתי משנה להטב ל להטבחג בגלל גיהאד וחמאס)

הם לא ישרדו את זה;) זה דווקא אחלה איום אפשר לאיים לעשות את זה אם הם לא יחזירו את החטופים
^^^כמות הסיפוק שקיבלתי מהתגובה הזאת
לא צריך עינויים. שם את כולם במכולה גדולה ושולח לחלל.
סולח להם, ומוודא שלא יחזרו להיות נאצים ושם אותם בעונש כמה שעות בחדר בודד
אנונימי
^אחי מה
הייתי רושם לך אבל מה שהייתי עושה להם ככ נורא שהיו חוסמים אותי פה:)
וואלה דופק על כולם kamehameha
אנשים, לחמאס אתם צודקים שצריך לחסל אותם ושיכאב להם. אבל אזרחי עזה סך הכל צריכים לקבל חינוך נורמלי.
אנונימי
עוקר את השורש. מחנך מחדש את הילדים שמתחת לגיל 10 ותולה את כל השאר בירושלים הבירה
משמידה אןתם
חמאס או האזרחים ? חמאס לתלות ולהעביר אותם עיוניים קשים ואז להרוג אותם ולא לתת למשפחה שלהם לקבור אותם ככה לעשות לכל המחבלים והאזרחים שתומכים בפעולות של חמאס. אז שאר האזרחים שלא תומכים בחמאס אפשר לתת להם להיות בישראל אבל הם מחוייבים לחוקים של ישראל. מי שמפר אותם עף מפה. את מי שלא יודעים אם תומך או לא ולא רוצה לגור כאן אז להעביר אותם למצריים, סוריה, עיראק , תימן. כמו הרעיון של ארצות הברית שיפסיקו לשלם למדינות האלה אם לא יקבלו אזרחים מעזה פשוט להכריח אותם.
אנונימית
הייתי קישרת אותם באיזה מחסן ושמה להם שירים של בן זיני כעינוי וזהו הם היו כבר מתאבדים לבד
הייתי משמיעה להם את אורן להב 24/7 או הייתי גורמת להם לעבור את סיוט חייהם או פשוט את אחותי הגדולה היא סיוט
לעזור להם? לעזור במה? אם רוצים לעזור למישהו מנסים לראות מה חסר לו ומה הוא באמת רוצה אז בוא נראה: מוצרי בסיס? יש דלק יש עבודה יש כסף יש הכל, אז רגע רגע מה אתם באמת רוצים ארגון טרור חמאס? אהה לשחוט כל יהודי ולהעיף אותנו מהמדינה. בסדר גמור הוגן לגמרי...

אתה מהשמאלנים שחשבו שיש פרטנר לשלום וקיבלו כאפה מצלצלת לפנים ב- 7/10

תתעורר בנאדם!!
אונסת את האמא שלהם דורכת עליהם מתעללת בהם שורפת תתינוקות שלהם והורגת אותם
כל מה שמגיע לטרוריסטים הבני זונות האלה
וואי אני מפחדת שיחסמו אותי אבל בואו נגיד שיש לי רשימה בפתקים
מסרסת כל אחד ואחת מהם ואז שמה על זה מלח (על הפצע )
כולם פה עדינים מידי
הייתי מענה אותם שוב ושוב עד שהם היו מתחננים למות - ולבסוף הורגת אותם בתור בחורה, ועם להב שמרוח עליו שמן חזיר.
הם לא יכולים לעשות פה גיהנום ולחשוב בכלל שיגיעו לגן עדן, ואני אישית אהיה יותר שמחה מלוודא את זה, לוודא את זה שעד שארית הקיום העלוב שלהם הם ידעו שהם הולכים לגיהינום ושהם יסבלו כל הדרך לשם.
-
ומקבלים קצת כסף מהמדינה? מי מספר לך שכל חודש אנחנו מביאים להם פיזית ארגזים של כסף? מיליוניםם!!
שכל שנה נתרמים לעזה מעל מיליארדי שקלים, שליטי חמאס הם מבין האנשים העשירים ביותר בעולם. *העשירים ביותר בעולם!!* אז שלא תעז להאשים את הכסף בזה, כי תאמין לי שכסף זה הדבר האחרון שאמור להיות חסר להם.
ומה זה הזדמנות שנייה? אתה מבין כאילו שאנשי חמאס אלה ליטרלי רוצחים? ר ו צ ח י ם.
קראת בכלל מה הם עשו ב7 לאוקטובר? תקרא רק חלק, אפילו חצרוני קיבל שכל.
שום הזדמנות שנייה ושום נעליים, ראינו כמה טוב זה עבד לנו עם סינוואר, וכל המחבלים שהשתחררו מהכלל בעסקת גלעד שליט (שבסקר שנערך יחסית מזמן, יותר מ78% מהם חזרו לבצע פיגועים)
אנונימית
מונע מהם לחנך ילדים לשנוא יהודים, מונע מהם לאנ** ולמכור נשים פלסטיניות, מונע מהם להעביד ילדים לבנות מנהרות שישמשו לטרור של חמאס ומובילים לעוד פגיעה של ילדים והכי חשוב מחלק את הכסף שהם מקבלים למזון ומקלטים

(הערה חשובה: האנשים שהכי נפגעים מחמאס הם הפלסטינים ששטפו להם את המוח להאשים אותנו במצב שחמאס יצר)
אנונימי
לא הייתי מתקרבת עליהם, הטמטום מדבק.
אבל לשאלתך, מוות איטי בכל דרך אפשרית.
אנונימית
לא מספיק אכזרי
טוב אני אתחיל,
קודם כל אני שם את המננון התקווה 24 שעות ביממה בלי הפסקה ולא נותן להם לישון, תולש להם ת'ביצים ונותן להם לאכול אותם, נותן להם להשתין אחד לשני בפה במקום מים, הייתי תולש להם כל ציפורן שהם ירגישו כאב, אז שוב מאכיל אותם בזה, אז שובר להם את האצבעות והרגליים, אז הייתי מראה להם את הזוועות שהם עשו, ואז תולש להם את העיניים, אז הייתי בונה שור מערד שיש בתוכו חלל ריק צר, ושם מחבל בתוכו, אז הייתי שם אש מתחת לשור והם היו לאט לאט מתים מכאבים נוראיים בלתי פוסקים.
^^^אז קדימה סאיקי תראה לנו מה זה אכזרי אני מעוניינת לדעת
מביא להם חזיר ואז מענה אותם
כל מה שהם עשו לנו אבל כפול יותר קשה
חולת נפש בלי חיים^
לשפוך עליהם חומצה, לקלף להם את העור, לחתוך איברים, לחתוך את הלשון, לקשור ל4 סוסים את הגפים,לתת להם לאכול את האיברים של עצמם, תאי גזים, "תליה גרירה וביתור".
להעיר לחיים את מנגלה(הרופא הנאצי מהשואה) שיעשה בהם כירצונו.
סירוס על ידי כלבי ציד אלימים חולי כלבת שיאכלו להם את הביצים שהם מחוברים לגופם בעודם חיים לקלף את הבילבל עם קולפן ואז לזרוק אותם להמון של סודנים חרמנים שלא רואו אישה שנה מלאי 50 סוגים שונים של מחלות מין 30 סמ איבר יאנסו אותם עד שהם יעבדו הכרה ויהתחננו למות.
הדבקה במחלות קשות סטייל יחידה 731.
לתת לתנינים ודגי פיראנה לאכול אותם
בבקשה אל תחסמו אותי
אנונימית
קודם כל קצת להחטיף להם בשוט אחר כך להרוג כל אחד שיגדל להיות מחבל וכל תושב עזה להרוג אחד-אחד עם אר-פי-ג'י
אז אתה חושב לא נכון. הם מקבלים הכי הרבה כסף מכל אחד אחר!!! הם מקבלים 700 מליון יורו בשנה רק מהאיחוד האירופי שזה כנראה יותר ממה שישראל קיבלה מהם ב 75 שנה!! לא מעניין אותם חינוך. רק להרוג יהודים וכל מי שיש לו קשר קטן לחמאס הייתי זורק עליו גז חרדל
אנונימי
לכל מי שאמר הזדמנות שנייה, לשלוט בעזה הייתה ההזדמנות השנייה. את הראשונה הם בזבזו באינתיפאדה ב 2002
תולה אותך ונותנת לכולם עגבניות ואז הורגים אותם
חמאס או האזרחים ? חמאס לתלות ולהעביר אותם עיוניים קשים ואז להרוג אותם ולא לתת למשפחה שלהם לקבור אותם ככה לעשות לכל המחבלים והאזרחים שתומכים בפעולות של חמאס. אז שאר האזרחים שלא תומכים בחמאס אפשר לתת להם להיות בישראל אבל הם מחוייבים לחוקים של ישראל. מי שמפר אותם עף מפה. את מי שלא יודעים אם תומך או לא ולא רוצה לגור כאן אז להעביר אותם למצריים, סוריה, עיראק , תימן. כמו הרעיון של ארצות הברית שיפסיקו לשלם למדינות האלה אם לא יקבלו אזרחים מעזה פשוט להכריח אותם.
אנונימית
^ יש אדם טוב אחד בעזה, הוא התגייר וגר עכשיו בארץ. חוץ ממנו, זאת עיר רשעים.
אנונימי
^בכל מקרה רוב העולם תומך בפלסטין, זאת תהיה החלטה מטומטמת אם נרצח את כל עזה, ארצות הברית כבר לא תהיה איתנו
הייתי לוקח את סינוואר לאילת, קושר אותו מהרגליים לאגזוז של האוטו ונוסע דוך 150 קמ"ש על כביש 90 עד מטולה
אנונימי
^ מקורי,אהבתי
אנונימית