11 תשובות
יותר קל לעבור מסגור לפתוח כי אפשר להוציא התש ולחרטט מלא סיבות
אם לא טוב לך בבית את יכולה לבקש הלנה מטעמי פרט ואז לגור באלח או בית החייל
דירת אלח 2-6 חיילות בדירה דירה ממש מאובזרת עם הכל הצבא משלם חשמל מים והכל אתם דואגות לעצמכם לארוחות ומקבלות כסף בחוגר גם
שואל השאלה:
ואיך פותחים בקשה לזה? למי פונים?
כי אני סובלת בבית ובאמת לא יכולה להיות בו
אנונימית
את כרגע מלשבית או חיילת
שואל השאלה:
חיילת
אנונימית
משקית תש :)
שואל השאלה:
מה אומרים לה?
אנונימית
שקשה לך להיות בבית ואת רוצה לפתוח בקשה להלנה מטעמי פרט
שואל השאלה:
^מה זה אלח?
אנונימית
בגדול כן ואם יש לך בסיס עם אופציה לשינה למשל לא כמו בבקו"ם אז בכלל כן כי את נשארת ביחידה/בסיס שלך
כל דבר בצה"ל זה סיפור
אנונימית