6 תשובות
לדעתי נחזור לשגרה, בעזרת ה'
לדעתי ישתפר ונחזור לשגרה בקרוב אבל מי יודע
זה כנראה יהיה יותר גרוע
איפה אתם גרים שאתם חושבים שהמצב ישתפר? כל היום יש בומים ואזעקות ויש לנו עוד מלא חטופים
אני חושבת שנחזור
נקווה מאוד
לדעתי יותר גרוע
מאחלת אבל שפשוט נפציץ אותם ולא תהיה כזה יותר ונחזור לשגרה
נחזור בעזרת השם