7 תשובות
אני בעיקרון פחות אוהבת להתנשק הדייט ראשון אבל מלא כן
אם אני כן אז כזה נשיקה בקטנה כזה
אם הכרתם לפני אז אולי אבל בכללי לא לדעתי
ממש לא
נשיקה באוויר מקסימום
מתי שאת מרגישה בנוח זה בסדר