41 תשובות
פורטנייט, רובלוקס זה לבנות 10
פורטנייט זה גם לילדים אבל בני 12 כזה
פורטנייט זה גם לילדים אבל בני 12 כזה
פורטנייט גירל חחח שניהם משחקים שמשחקים בהם ילדים ומבוגרים זה לא משנה אל תקשיבי לה, בלי קשר רובלוקס באמת משחק ילדותי לדעתי
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^^ גם אני חושבת שרובלוקס יותר ילדותי והיא פשוט לא סותמת כל שנה אומרת לי להתבגר
^^^^^ גם אני חושבת שרובלוקס יותר ילדותי והיא פשוט לא סותמת כל שנה אומרת לי להתבגר
אנונימית
אני מעדיף פורטנייט אבל שניהם משחקים טובים (כם כבר רובלוקס יותר ילדותי, אבל ילדותי זה לא רע)
פורטנייט גירל כי רובלוקס גירל הן בנות 9 עם טינט ולק ג'ל
חחח ובת דודה שלך בטיפש עשרה
חחח ובת דודה שלך בטיפש עשרה
שתי האפשרויות לא בוגרת
תלוי במה משחקים ברובלוקס, אם זה אדופט מי ומשחקים ברצינות אז 100% עדיף פורטנייט כי אדופט מי זה הזוי
אבל איו רע בלשחק רובלוקס
אבל איו רע בלשחק רובלוקס
רובלוקס זה ילדותי עד מאוד. עדיף שתהיי ילדת פורטנייט
שניכן תתבגרו
מאוד מאוד נעלבתי מהתשובות
טים רובלוקס אנשים.
טים רובלוקס אנשים.
ילדה עם בעיות בחיים
שתיכן* אין דבר כזה שניכן ומה הקשר תתבגרו זה ממש משחקים
שתיכן* אין דבר כזה שניכן ומה הקשר תתבגרו זה ממש משחקים
בתכלס שניהם ילדותיים זה לא באמת משנה
תודה על התיקון
לייף איז רובלוקס
לייף איז רובלוקס.
מיקמק גירל
"רוגשתי"
שוב, את מקסימה
מיקמק זה עולם נפלא
שוב, את מקסימה
מיקמק זה עולם נפלא
^ לאב ❤
זה לגמרי תלוי איזה משחק ברובלוקס כי רובלוקס זה משחק שמורכב ממלא משחקים
פורטנייט
רובלוקס זה מזעזע
רובלוקס זה מזעזע
וואי פורטנייט אני גם משחק פורטנייט אני בת 13 מלא צוחקים על זה ואומרים שזה משחק של בנים או משהו אבל עובדה שאני יותר טובה מהם ולא שמה עליהם יש רק ילד אחד שמוכן לשחק איתי וואלה אחלה גבר נודרת קיצר תעשי מה שבאלך ואל תקשיבי לאף תגובות רעות
תשחקי מה שבאלך.. אבל יש הרבה שאומרים שרובלוקס יותר ילדותי
פורטנייט און תופ
אם לא שיחקת פורטנייט איך את יודעת אם הוא כיף או לא
מה גירל אנימתה פשוט פורטנייט ופורטנייט יותר עדיף
פורטנייט עדיף
שניהם סבבה אין בעיה עם אף אחד מהם אבל היא לא נחמדה בכללי שהיא אומרת את זה סתם מוזר שזה מפריע לה את סתם נהנת ממשחק
למה אתם מוסיפות גירל
רובלוקס לא ששיחקתי פורטנייט אבל רובלוקס זה באמת כיף
אנונימית
קול אוף דוטי
ולורנט גירל או קול אוף דוטי גירל.
סגרי את המחשב בשלב הזה
רובלוקס זה פיזית הדבר הכי ילדותי שיש ..בן דוד שלי בגן משחק בזה ופורטנייט נראה לי מתאים לגיל שלך , לא יודעת לא משחקת
פורטנייט
רובלוקס. (משחקת רובלוקס מ2016)
פורטנייט זה משחק יריות לא יודע למה היא אמרה לך תתבגרי
בתור מישהי שמשחקת בשניהם פורטנייט לשלטון
שניהם ביחד בו זמנית
איכ רובלקס
לא יודעת אני לא מהאנשים שמשחקים משחקי מחשב
לייף איז רובלוקס
באותו הנושא: