6 תשובות
בגלל זה הייתה הפסקת אש!!! הם לא מנחמדות החזירו שבויים הם היו צריכים עוד תחמושת והציעו החזרת חטופים בתמורה לזמן להתחמש
אני מקווה שלא
אני באמת ממש מקווה שלא כי אין לי כוח להתעורר כל לילה מחדש כמו עכשיו
אני באמת ממש מקווה שלא כי אין לי כוח להתעורר כל לילה מחדש כמו עכשיו
כן כי הם קיבלו מלא דלק
יש להם הרבה טילים, בהפסקת אש הם התחמשו מספיק
הם התחילו מחדש, ירו עכשיו לאשקלון
הם התחילו מחדש, ירו עכשיו לאשקלון
ברור
כבר היום שלחו לכל הארץ
והם ביקשו הפסקת אש בשביל להתחמש בטח
זה למה יש להם עכשיו עוד
כבר היום שלחו לכל הארץ
והם ביקשו הפסקת אש בשביל להתחמש בטח
זה למה יש להם עכשיו עוד
הם לא התחמשו הרבה לפחות לא ברקטות אבל כנראה שכן היה מחיר להפסקת אש לצערי
באותו הנושא: