27 תשובות
להגיד לכול אחד מה אני חושב עליו\ה
לעשות את זה עם שתי בנות ביחד כן זאת הפנטזיה שלי אל תשפטו אותי (:
אנונימי
אמ בתכלס? להיות רופאה ולהציל חיים של אנשים שחולים בסרטן (:
למצוא אהבה.. (:
לפגוש את ג'סטין
להיות מאושרת:)
לקפוץ מהגג כדי לראות איך זה מרגיש (?)
לאזור אומץ ולהגיד לו איך אני מרגישה כלפיו: \
שואל השאלה:
לפגוש את וואן דיירקשן אבריל ודמי
ולהגיד להם תודה שהם השאירו אותי חזקה,
ולחבק אותם
ולהיות איתם
לפגוש את וואן דיירקשן אבריל ודמי
ולהגיד להם תודה שהם השאירו אותי חזקה,
ולחבק אותם
ולהיות איתם
ללכת לים עם ביקיני ( אף פעם לא הלכתי עם בגד ים - בת 15 )
חמודה +
להגיד לכולם מה אני חושבת עליהם
חחח כן הא?
לפני אני אמות אני רוצה להגיד לכם שאני אוהבת אותכם <3
להתחתן ולהביא ילדים...
לדעת שהייתי משמעותית בעולם הזה.
שואל השאלה:
תודה על המינוסים, זה לא בגלל שאני מושפעת שמעריצה את וואןדי דמי ואבריל
במקום לעשות לי מינוסים כמו שעושים לי בחיים תשימו לב ל"להגיד להם תודה שהם השאירו אותי חזקה,"!
אני אוהבת את החיים שלי כל כך, ואל תגידו שאני אוהבת אותם כי הם מושלמים, זה לא נכון בכלל אני נפגעת הרבה ועוברת כל כך הרבה קשיים, יש רגעים שאני פשוט מוותרת לעצמי ונשברת, אני כמו הרבה בנות שחותכות בוכות לא אוהבות את המראה שלהם חושבות על היתאבדות לא מרוצות מעצמם, אבל אני לוקחת הכל כאתגרים שאלוהים מציב לי בחיים ועוברת אותם, תבינו כבר!
תודה על המינוסים, זה לא בגלל שאני מושפעת שמעריצה את וואןדי דמי ואבריל
במקום לעשות לי מינוסים כמו שעושים לי בחיים תשימו לב ל"להגיד להם תודה שהם השאירו אותי חזקה,"!
אני אוהבת את החיים שלי כל כך, ואל תגידו שאני אוהבת אותם כי הם מושלמים, זה לא נכון בכלל אני נפגעת הרבה ועוברת כל כך הרבה קשיים, יש רגעים שאני פשוט מוותרת לעצמי ונשברת, אני כמו הרבה בנות שחותכות בוכות לא אוהבות את המראה שלהם חושבות על היתאבדות לא מרוצות מעצמם, אבל אני לוקחת הכל כאתגרים שאלוהים מציב לי בחיים ועוברת אותם, תבינו כבר!
להיפגש עם ידיד שלי מעיר אחרת..
לכתוב מכתבים לילדים שאני אוהבת.. ♥
אנונימי
להגיד לכל מישהו שאני מרגישה אליו משהו, את האמת.
להגיד תודה לכול אלה שעזרו לי ובכלל להגיד תודה לכול העולם ;-)...
ולפגוש את ביונסה..
ולפגוש את ביונסה..
לעשות משהו יוצא דופן, משהו מיוחד ומסוכן כזה...:)
לא למות...
אף אחד לא רוצה למות או בכלל לחשוב על זה, אנסה למצוא משהו שימנע זאת..!
אף אחד לא רוצה למות או בכלל לחשוב על זה, אנסה למצוא משהו שימנע זאת..!
תודה על המינוס "אוהבת אותכם"
לפגוש ידיד אחד במציאות, לנגן ולשיר לו שיר שהקדשתי לו ולהודות לו על הכל:p
לאכול עוגת שוקולד *-*
להגיד לכל אחד מה אני חושבת עליו
להתחתן עם...
אנונימי