3 תשובות
זו העבודה שלו, זה לשם מה הוא קיים
שואל השאלה:
זה לא שאני מבטל אחריי יומיים זה אחרי חודש וחצי כי הסדרה נגמרה ואין לי צורך בערוץ הזה
אנונימי
אתה לקוח אסור לו להתעצבן עליך