9 תשובות
ברור שלהיפרד, את צריכה ללמוד לחיות בלעדיו.
וגם תחשבי לכמה רגעים על החיים שלך בלעדיו ותביני כמה טוב יהיה לך
וגם תחשבי לכמה רגעים על החיים שלך בלעדיו ותביני כמה טוב יהיה לך
שואל השאלה:
יש הרבה הרבה סיבות ללמה הוא רעיל, אבל הוא לא אלים
בקטע המיני הוא חושב רק על עצמו ועושה מניפולציות מתי שאני אומרת שאני לא רוצה, ובנוסף אני מרגישה שהוא רוצה רק משהו מיני איתי מתי שנפגשים
הרחיק אותי מחברים ומנסה להרחיק אותי מהמשפחה
לא אוהב את מה שאני עושה בחיים (אני ברוב הזמן לומדת בבית הספר, נהיגה, פסיכומטרי, אנגלית והוא לא אוהב את זה ומנסה לעשות כך שאני לא אעשה שום דבר חוץ מלהיפגש איתו)
מתעצבן על שטויות ותמיד מנסה להאשים אותי
ויש עוד הרבה מקרים וסיבות
יש הרבה הרבה סיבות ללמה הוא רעיל, אבל הוא לא אלים
בקטע המיני הוא חושב רק על עצמו ועושה מניפולציות מתי שאני אומרת שאני לא רוצה, ובנוסף אני מרגישה שהוא רוצה רק משהו מיני איתי מתי שנפגשים
הרחיק אותי מחברים ומנסה להרחיק אותי מהמשפחה
לא אוהב את מה שאני עושה בחיים (אני ברוב הזמן לומדת בבית הספר, נהיגה, פסיכומטרי, אנגלית והוא לא אוהב את זה ומנסה לעשות כך שאני לא אעשה שום דבר חוץ מלהיפגש איתו)
מתעצבן על שטויות ותמיד מנסה להאשים אותי
ויש עוד הרבה מקרים וסיבות
אנונימית
כמה דגלים אדומים רשמת פה אללה יסטר
פשוט מפחיד האנשים האלה
פשוט מפחיד האנשים האלה
שואל השאלה:
חחח כשאוהבים מנסים תמיד איכשהו להכחיש את כל הדברים השליליים
חחח כשאוהבים מנסים תמיד איכשהו להכחיש את כל הדברים השליליים
אנונימית
את מפחדת שתהיי בודדה כי את מרגישה כאילו הוא היחיד בעולם
אבל הוא לא, וגם את לא אוהבת אותו אם את נשארת רק כי את מפחדת להישאר לבד ותאמיני לי שאת לא רוצה בחור רעיל
תיפרדי ממנו ותתחילי לצאת עם חברות ולדייטים תמשיכי הלאה תכירי עוד אנשים הוא לא היחיד יש עד המון שאני בטוחה שתמצאי משהו טוב יותר
מבטיחה לך שזה שווה לך ולנסות בחורים אחרים יעזור לך לשכוח ממנו מהר ואולי להכיר מישהו שבאמת תאהבי הפעם
זה יקח קצת זמן אבל זה שווה את זה
אבל הוא לא, וגם את לא אוהבת אותו אם את נשארת רק כי את מפחדת להישאר לבד ותאמיני לי שאת לא רוצה בחור רעיל
תיפרדי ממנו ותתחילי לצאת עם חברות ולדייטים תמשיכי הלאה תכירי עוד אנשים הוא לא היחיד יש עד המון שאני בטוחה שתמצאי משהו טוב יותר
מבטיחה לך שזה שווה לך ולנסות בחורים אחרים יעזור לך לשכוח ממנו מהר ואולי להכיר מישהו שבאמת תאהבי הפעם
זה יקח קצת זמן אבל זה שווה את זה
אנונימית
לשוחח איתי ואגיד לך בדיוק למה זה הזמן הנכון להעיף אותו
עברתי מקרה ממש זהה לזה, ואם את צריכה כוחות ואומץ אני ממש אשמח לעזור לך
עברתי מקרה ממש זהה לזה, ואם את צריכה כוחות ואומץ אני ממש אשמח לעזור לך
מה רעיל בו?
אם תיפרדו, בהחלט יש סיכוי שתרגישי עצובה, בודדה ומאוד מתגעגעת. זה קורה תמיד כשמסיימים מערכת יחסים.
אבל התאור שלך של "הרעילות" והאגואיסטיות שלו בקשר בינכם היא המון דגלים אדומים. זה לא טוב לך להשאר איתו.
אל תפחדי מרגעי המשבר של אחרי הפרידה. הם יעברו לך מהר. "תרימי" לעצמך ותזכרי שאת הרבה יותר טובה ממה שהוא מנסה לעשות מימך. את תפגשי מהר מאוד חברים חדשים ותצאי מזה. אל תישארי בסביבה רעילה. זה לא מגיע לך.
אבל התאור שלך של "הרעילות" והאגואיסטיות שלו בקשר בינכם היא המון דגלים אדומים. זה לא טוב לך להשאר איתו.
אל תפחדי מרגעי המשבר של אחרי הפרידה. הם יעברו לך מהר. "תרימי" לעצמך ותזכרי שאת הרבה יותר טובה ממה שהוא מנסה לעשות מימך. את תפגשי מהר מאוד חברים חדשים ותצאי מזה. אל תישארי בסביבה רעילה. זה לא מגיע לך.
שואל השאלה:
תודה רבה❤
תודה רבה❤
אנונימית
באותו הנושא: