4 תשובות
לא,מניסיון לא משנה כמה השכר טוב לא נשארים במקום עבודה שלא טוב לך בו,זה פשוט לא שווה את זה ובסוף זה כבר בלתי אפשרי להישאר שם.אף כסף לא שווה להיות במקום שלא טוב לך בו ולא חסר עבודות או אפשרויות אחרות היום
לא, הייתה לע עבודה כזאת ועפתי משם מהם מאוד
חודשיים שלוש הייתי שורדצת בתמאי שלא מדובר בעבודה פיזית עד רמה שיקרע לי הגב
אנונימית
שואל השאלה:
כאלו העבודה לא עושה לכם טוב
כאלו העבודה לא עושה לכם טוב
אנונימי
באותו הנושא: