50 תשובות
כן
כןן
כן
שואל השאלה:
כיאילו אמרו שההורים רוצים לבטל את החופשה כי לא למדנו בשבועות הראשונים של המלחמה
ברור
נראה להם???^^
האמת שזה משרד האוצר וכן הם לא שפויים בראש רק כסף מעניין אותם לא מבינים שעברו תקופה קשה שזה לא באמת היה חופש ולא יכולנו באמת לצאת ולהנות בגלל המצב
יש חופש משישי עד ראשון שאחריו(כלומר כל חנוכה)
הודיעו בחדשות תהיו מעודכנים החופש חוזר כרגיל המורים לא הסכימו לבטל
נו ברור שכן
כן וחסר להם שלא.
אממ... למה ש...לא יהיה? בכל זאת מסורת חג
גם בקורונה רצו לבטל חופש גדול ועדיין היה
לשאלה: כן
למה שלא תהייה?
כן כי משרד החינוך רק מחפש חופשות
אני לא רוצה שיהיה
כן
דיר באלק מבטלים אותה אותה אני עוד רגע מתחרפנת פה וכשאני מתחרפנת אני לא חמודה והם לא רוצים לפגוש אותי עצבנית
כן ואנחנו עוד נראה אם ההורים יבטלו לנו אותה
ברור שיהיה אם כל הכסף שהמורים מקבלים גם הם רוצים לנוח עם המשפחה שלהם בחג מה נראה לכם לא רק אנחנו
כן מה זה אשמתנו שהייתה מלחמה?
כן ברור למה שלא תהיה?
לא, שמשרד החינוך יעשה משהו שיגרום לתלמידים אפילו מעט של אושר? בחיים לא.
ברור שתהיה ארגוני המורים לא יוותרו בחיים
אלא מה?
ואם לא יהיה אני אשאר בבית מיוזמתי
בטח
אם לא יהיה הם יכולים לקפוץ לי אני לא באה
חסר להם שלא
כן אמרו שיהיה
זאת לא דעה, עובדתית עומדת להיות חופשת חנוכה
בעזרת השם
כןכן הם חייבים
ברור
חייבת להיות
כן
בטוח תהיה .
בקורונה אפילו לא היה בית ספר באף חופש ופיספסנו *הרבה* יותר לימודים.
כן... למה שלא תהיה?
בטח
אם לא יהיה אנחנו נעשה לעצמנו חופשה מי שואל אותם
למה שלא תיהיה??
אמור להיות אם לא זה חוצפה
לא למה שיהיה (ציניות)
אני לא מבינה, מאיפה לעזאזאל הפלצתם שמתכננים לבטל מלחתחילה? ברור שיהיה, די להלחיץ פה אנשים. אני מכירה כאלה אישית שבלי החופשה הזאת הם יקרסו.
אנונימית