28 תשובות
לא כבשנו וזאת גם לא המטרה
רק למוטט את חמאס
רק למוטט את חמאס
אף אחד לא כובש את עזה. אנחנו רק משיגים שליטה כדי שנוכל לחסל את החמאס
אחרי שהחמאס לא יהיה יותר אנחנו יוצאים משם.
אחרי שהחמאס לא יהיה יותר אנחנו יוצאים משם.
אנונימית
השטח יחזור אליהם אני לא מבינה למה אתם חוגגים
הם רק מנסים להשמיד מטרות חמאס
הם רק מנסים להשמיד מטרות חמאס
אנונימית
הוא יוחזר לעזתים לאחר שנשמיד את חמאס
סטארבקס וארץ הפוני!!
התיישבות יהודית
לא כבשנו
אחרי שנכבוש זה יהיה עזהלנד
אנחנו הולכים להשמיד את החמאס, מה לכבוש את עזה בדיוק
כעיקרון פשוט ישימו לתקופה אחראיים שיבדקו שלא יהיה חינוך כזה שוב בעתיד.. ורק אחרי תקופה נעזוב את זה לשליטה שלהם.
עולם הטיקי המדהים!
עזהלנד ויששובים
לא כבשנו ולא מנסים
פסל ענק בדמותי
סופר לנד
הרבה פה לא הבינו את השאלה. אנחנו כרגע כן כובשים את עזה (ובצדק), זה לא משהו שמתווכחים עליו, זה אובייקטיבית נכון שאנחנו כובשים את עזה. השאלה היא מה נעשה עם השטח אחרי שהמלחמה תסתיים (וכמעט בטוח שאנחנו לא עומדים להישאר שם ולשלוט על השטח)
אז ככה
ספורה (לא אכפת לי שהם אנטישמים נפתח ספורה משלנו בארץ) סטארבקס שיין קניונים ענקיים ים ברור סופרנלד נביא לאלה שאין להם בתים לגור שם
אבל זה פנטזיה לא נראלי זה יקרה
הכי הרבה נשלוט שם וזהו
ספורה (לא אכפת לי שהם אנטישמים נפתח ספורה משלנו בארץ) סטארבקס שיין קניונים ענקיים ים ברור סופרנלד נביא לאלה שאין להם בתים לגור שם
אבל זה פנטזיה לא נראלי זה יקרה
הכי הרבה נשלוט שם וזהו
דיסנילנד?
דיסנילנדד
לדעתי השטח הזה צריך להישאר בשליטה שלנו לפחות 4 עשורים
אנחנו נחנך את העזתים שם מחדש, כי עם החינוך שיש להם עכשיו אי אפשר לעשות איתם שלום גם בעוד 20 שנה... נשנה להם את מערכת החינוך לגמרי ואז אולי בעוד 50 שנה הם יעבדו איתנו ולא נגדנו
אנחנו נחנך את העזתים שם מחדש, כי עם החינוך שיש להם עכשיו אי אפשר לעשות איתם שלום גם בעוד 20 שנה... נשנה להם את מערכת החינוך לגמרי ואז אולי בעוד 50 שנה הם יעבדו איתנו ולא נגדנו
אנונימי
נחזיר אותו למי שגר שם. לא אומרת שזה מה שצריך אבל זה מה שיקרה. זה הבתים של העזתיים לא החמאס
המטרה להחזיר את החטופים ולסיים עם החמאס, אנחנו לא לוקחים את השטח הזה
^הם יחזרו לגור שם, אבל השליטה צריכה להיות שלנו כי אז יקום עוד ארגון טרור
אנונימי
לא יודעת ^^^
אבל זה מה שיעשו
אבל זה מה שיעשו
כרגע לא כבשנו שום שטח בעזה לצערנו
בעזרת השם יתהפך לטובה ונכבוש את עזה העיר העתיקה וגוש קטיף יקום שוב
בעזרת השם יתהפך לטובה ונכבוש את עזה העיר העתיקה וגוש קטיף יקום שוב
לא כבשנו שום דבר אחשלי
שלא יספרו סיפורים
שלא יספרו סיפורים
אנונימי
עזה-לנד
ברו חיי בעולם משלו, לא כבשנו ולדעתי גם לא נכבוש לצערי