7 תשובות
בן וזקנציק נחמד, הם הכי טובים
לדעתי אם את בת עדיף בת
בן לבן בת לבת וסלמאת
בן
בן, אלא אם כן קיבלת המלצות על הבת ממקור מהימן
בנים קל
אבל זקנים
אבל זקנים
לדעתי, כל אחד מה שנוח לו,
מה שמתאים לו,
ומה שהוא מרגיש שהוא צריך.
מה שמתאים לו,
ומה שהוא מרגיש שהוא צריך.
באותו הנושא: