7 תשובות
בן וזקנציק נחמד, הם הכי טובים
לדעתי אם את בת עדיף בת
Qew
בן לבן בת לבת וסלמאת
בן, אלא אם כן קיבלת המלצות על הבת ממקור מהימן
בנים קל
אבל זקנים
לדעתי, כל אחד מה שנוח לו,
מה שמתאים לו,
ומה שהוא מרגיש שהוא צריך.