3 תשובות
אני עושה את זה כבר שנתיים, אבל לא יותר גלידה
זה רק מקרם קשה יותר
לגלידה צריך נינגה קרים
לא.. אין שם שומן כמעט אז זה פשוט ייקפא כמו קרח