8 תשובות
זה לא שאסור פשוט זה לא מצווה או משהו, זה סתם כדי להראות אחדות כנראה וזה
לא
אולי זה סתם להדליק בלי ברכה ואז נראלי שמותר
אסור.
בטח בית ספר חילוני שלא מודעים להלכה ועושים מה שבא להם...
לא כי זאת מצוה שנוהגת בלילה בלבד
אנונימי
מותר להדליק, אך בלי ברכה.
ברגע שמדליקים שלא בזמן המתאים לקיום המצווה
משמעות ההדלקה אינה בעלת תוקף של מצווה
אלא חלק מן הטקס ותו לא.
בגלל שזהו לא זמן המצווה, אין לברך על הדקלה זו.

אפשר במקום ברכה לשיר תוך כדי הדלקה את "הנרות הללו שאנו מדליקין".
עקרונית מדליקים בערב, או עם צאת הכוכבים או עם שקיעת החמה (תלוי בעדה). אבל בהרבה מקומות כמו בתי ספר ומשרדים מדליקים בבוקר
^זה שהם עושים את זה לא אומר שזה לפי ההלכה
ללא ברכה
אנונימי