4 תשובות
מותר לעשות עם מנגינה אבל לא להאריך בא'.
בגלל שזה הפסק באמן.
צריך להגיד אמן רגיל
מותר במינון טוב כן לא להגזים
וחנוכה שמח גם לך:)
חג שמח גם לך
וכן כשמאריכים יותר מדי