4 תשובות
מותר לעשות עם מנגינה אבל לא להאריך בא'.
בגלל שזה הפסק באמן.
בגלל שזה הפסק באמן.
צריך להגיד אמן רגיל
מותר במינון טוב כן לא להגזים
וחנוכה שמח גם לך:)
וחנוכה שמח גם לך:)
חג שמח גם לך
וכן כשמאריכים יותר מדי
וכן כשמאריכים יותר מדי
באותו הנושא: