5 תשובות
שואל השאלה:
קמתי עכשיו (אני אחרי צחצוח שניים והכל) אני יכולה להגיד עכשיו ברכות השחר?
קמתי עכשיו (אני אחרי צחצוח שניים והכל) אני יכולה להגיד עכשיו ברכות השחר?
אנונימית
כן^
אשרייך
ברכות השחר צריכות להיות סמוכות למתי שאת קמה - ועד לשקיעה(בדיעבד).
וצריך לנטול ידיים קודם שאת שוטפת את הפנים.
שמע ישראל בעיקרון אפשר לומר כל היום אך אם את מתפללת שחרית יש לכוון לתפילת שחרית ואם פספסת אפשר לומר כל היום, וגם קריאת שמע שעל המיטה.
אחרי שירותים - אשר יצר, מקלחת לא כולל.
מוזמנת תמיד לפרטי לעוד עזרה :)
ברכות השחר צריכות להיות סמוכות למתי שאת קמה - ועד לשקיעה(בדיעבד).
וצריך לנטול ידיים קודם שאת שוטפת את הפנים.
שמע ישראל בעיקרון אפשר לומר כל היום אך אם את מתפללת שחרית יש לכוון לתפילת שחרית ואם פספסת אפשר לומר כל היום, וגם קריאת שמע שעל המיטה.
אחרי שירותים - אשר יצר, מקלחת לא כולל.
מוזמנת תמיד לפרטי לעוד עזרה :)
כן
בתוך התפילה עד סביבות 9 בבוקר
אשר יצר
לא כולל
בתוך התפילה עד סביבות 9 בבוקר
אשר יצר
לא כולל
ברכות השחר אחרי צחצוח שיניים ותהארגנות.
שמע ישראל אחד בתפילה ואחד לפני השינה.
אחרי שירותים זה אשר יצר, אחרי מקלחת לא מברכים כלום.
ויש עוד מלא תפילות אבל תתחילי לאט...
בהצלחה וכל הכבוד
שמע ישראל אחד בתפילה ואחד לפני השינה.
אחרי שירותים זה אשר יצר, אחרי מקלחת לא מברכים כלום.
ויש עוד מלא תפילות אבל תתחילי לאט...
בהצלחה וכל הכבוד
אנונימית
באותו הנושא: