3 תשובות
גם לי שלחו ..
גם לי שלחו אני בתקווה שזה לא יהיה ככה הזמנתי ב 4.12 משהו לשחרור שיהיה בסוף ינואר ואם זה לא יגיע אני נדפקת
הכל בגלל הח'ותים