9 תשובות
אוקיי הוא ממש טיפש, הוא הפסיד אישה לחתונה, תחסמי אותו ותמשיכי הלאה הוא אידיוט גמור
גם לי לפעמים יש הרגשה כזאת ,זה ממש מלחיץ גם אולי קרו אצלו דברים במשפחה והוא מפחד שיהיה לו משהו דומה והוא רק רוצה עתיד טוב יותר
אל תשפטי ואני בטוחה שאת מהממת
1. שהוא טיפש
2. שהוא הפסיד אותך ושהוא ממש טיפש
3. שאחרי זה אפילו גברים לא ירצו אותו
4. תבכי עליו תעברי הלאה ותמצאי יותר טוב ממנו
5. עוד 20 שנה תראי אוות בחתונה ממבט ראשון כי הוא לא מצא מישהי
^ לא בהכרח הוא יהיה עם שרמוטות וכאלה בנות אני בטוחה שהוא סתם לחוץ מלהתחתן ומכל הדברים הרציניים ואולי היה לו משהו במשפחה שגרם לו לפחד מקשר של הרבה זמן, לדוגמא אצלי ההורים היו ביחד הרבה בתיכון ועוד כמה שנים ואז שהם התחתנו התגרשו ישר , ועכשיו אני ממש מפחדת מהקטע הזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מבינה איך אפשר לעשות דבר כזה
אני שבורת לב
והכי מעצבן אותי שסיימתי איתו את זה יפה ו"בהבנה"
אנונימית
מבינה אותך
גם אני עשיתי ככה וזה שיגע אותי
אז שלחתי לו אחרי כמה שבועות הודעה ארוכה של כמה אני כועסת עליו שיידע את זה
ממליצה זה מאוד עזר לי לשחרר
אנונימית
הולך להצטער על זה. כשהוא ירצה לחזור אליך את הולכת להיות נשואה. והוא ישאר עם השרוטות והדפוקות שעושות סטוצים ונתקעו כמוהו ללא זוגיות עד גיל 40, עד שהוא ירגיש מוכן לחתונה ישארו רק השרוטות.
אנונימית
יש הרבה כמוהו שמתחרטים באינטרנט, נכנע לfomo אני מניח.
אנונימי
מזדהה
עשו לי בדיוק את זה עכשיו
אחרי 5 שנים שהיינו ביחד
אפס
אנונימית