7 תשובות
אני איתך אח שלי
אני מבינה אותך
(לא נפגעתי מזוגיות אבל נפגעתי מבחינה חברתית ומאז אני לא נותנת לאף אחד להיכנס לחיים שלי כמו פעם)
לפי דעתי תן לעצמך טיפה של שקט ולבד,
לקפוץ לעוד זוגיות לא יעזור לפי דעתי
שואל השאלה:
אבל מה לעשות אני ממש מפחד להפגע שוב
לאבד מישהי שסמכת עליה בטח אחרי שאתה לא סמכת על אף אחד אחר בחיים שלך זה כלכך קשה
אנונימי
שואל השאלה:
השאלה האם זה יעזור לי לעבור הלאה מהאקסית שלי
אנונימי
תן לעצמך קצת זמן, תנוח איזה חודש ותנסה להבין אם אלה רגשות אמיתיים או אם אלה רגשות כדי לתת לגוף שלך זוגיות נחמה או משהו כזה
להיות טיפה לבד? לפי דעתי בטח שכן
רשמת שנפגעת והרגשת עצב ועכשיו אתה מרגיש למשהי אחרת ואתה מפחד להיפגע זה סתם מתכון לאסון לדעתי ויכול לפגוע בה