8 תשובות
כי גברים נואשים אז לבנות יותר קל
שאלת השאלות
כי נשים בדרך כלל לא יכולות להראות התעניינות במישהו בצורה ברורה, אלא ברמזים, ומה לעשות שאנחנו הגברים, קשה לקלוט את הסימנים,
אבל בכל זאת אל תשכח, ששני הצדדים רוצים את הזוגיות, ופשוט צריך לעשות את הצעד הזה, למרות הקושי, ובעזרת ה' תחיו חיים מאושרים יחד באושר ועושר...
אבל בכל זאת אל תשכח, ששני הצדדים רוצים את הזוגיות, ופשוט צריך לעשות את הצעד הזה, למרות הקושי, ובעזרת ה' תחיו חיים מאושרים יחד באושר ועושר...
זה לא נכון
לגבר יש הרבה יותר אופציות מלאישה גם אם הוא ממוצע
לגבר יש הרבה יותר אופציות מלאישה גם אם הוא ממוצע
אנונימי
תלוי איזה אישה ואיך היא נראית
יש גם גברים שאם הם רק ישרקו יבואו אליהם 40 בנות, זה לא קשור
יש גם גברים שאם הם רק ישרקו יבואו אליהם 40 בנות, זה לא קשור
אנונימי
גם לסבתא שלך יש כוס וציצי זה לא מספיק^^^^
אנונימי
כי זה הטבע. הנקבות בוחרות את הזכר
למה אתם חושבים שזה רק אצל בני אדם?
למה אתם חושבים שזה רק אצל בני אדם?
אנונימי
דבר שני אם תעלו את הסטנדרטים הנמוכים שלכם מתחת וציצי למשהו עם ערך מוסף כמו כסף והצלחה אז גם לבנות יהיה קשה להשיג חבר...אבל עצוב שהסטנדרטים כל כך נמוכים שתרוצו למישהי עם ציצי ותחת ששורקת לכם בצומת
אנונימי
באותו הנושא: