6 תשובות
שואל השאלה:
^^מה לכתוב לה? נתחיל מזה שאני יודעת על זה שהיה להם קטע מחברה אחרת שלי שסיפרו לה את זה אז אם אני שואלת את החברה שלי שהיה לה קטע איתו אני קודם כל אכתוב לה אם היא בקטע עם מישהו או שיש לה חבר כזה סתם להתעניינות ואם היא תגיד שכן אז להזרים את השיחה ואם היא תגיד את השם שלו אז שאני אגיד לה על הקראש שלי עליו ואם זה יהיה מבחינתה בסדר או שהיא מעדיפה שלא
אנונימית
כן שמעי בתכלס את יכולה לשאול אותה מה היא מרגישה אליו)
שואל השאלה:
לא הבנתי^^
אנונימית
את בעקרון יכולה לדבר איתה על זה, אבל אני חושבת שלרכל ולשנוא אותך על זה, זה ילדותי
זה לא אוהבת אותו, זה סתם קראש זמני, אל תהרסי חברות (גם אם זה לא חברות) בגלל קראש זמני..
ממליצה לך לשאול אותה פנים מול פנים מה היא חושבת על זה ולהסביר לה את המצב. זה עדיף מאשר זה שהיא תגלה לבד.