2 תשובות
כן,אם את לא עושה את לא תקבלי תעודת בגרות(זה חלק מהתנאי לתעודת בגרות )
לא סיימתי תיכון אבל אומרים את זה, אם את לא מסיימת את כל השעות מעורבות חברתית שלך את לא יכולה לקבל בגרות..