19 תשובות
קם מצחצח שיניים שוטף פנים מתלבש וזהו
זהו שאין לנו מושג בכלל של שגרת בוקר.
פשוט קמים כי בוקר, שוטפים פנים כי בוקר, ומתארגנים בעשרים דקות
פשוט קמים כי בוקר, שוטפים פנים כי בוקר, ומתארגנים בעשרים דקות
אנונימי
שואל השאלה:
זהו?? מה אם לבחור בגדים? זה לא לוקח לכם זמן?
זהו?? מה אם לבחור בגדים? זה לא לוקח לכם זמן?
אנונימית
אז ככה,
קם
נרדם שוב
קם באמת אבל
בוחר מכנס וחולצה
שם אותם
שוטף פנים
שם קרם לחות לשיער
הולך לנשנש משהו
חוזר לסרק תשיער
יאללה ביי
קם
נרדם שוב
קם באמת אבל
בוחר מכנס וחולצה
שם אותם
שוטף פנים
שם קרם לחות לשיער
הולך לנשנש משהו
חוזר לסרק תשיער
יאללה ביי
שואל השאלה:
כיף לכםם
כיף לכםם
אנונימית
שואל השאלה:
ברצינות??
ברצינות??
אנונימית
עכשיו בואי נשמע את שלך
כן^^
שואל השאלה:
בכיף זה יהיה קצת ארוך
בכיף זה יהיה קצת ארוך
אנונימית
שואל השאלה:
6:00 קמה
6:05 מתאוששת
6:10 מתחילה להתארגן שזה כולל:
ליטול ידיים, מקלחת ארוכה, לשטוף פנים, לצחצח שיניים, לבחור בגדים במשך שעה ולהתאכזב ממה שבחרתי ולהתלונן שאין לי בגדים (זה באמת נכון) , לשים אותם, להסתרק שעה, לסדר גבות והשטויות האלה וכו'.. אבל לא איפור אולי בקטנה אבל לא משהו מיוחד לרוב לא בקיצור, אוכלת משהו קטן, שמה נעליים ומתלבטת שעה מה לשים ומתאכזבת...,
מסתרקת עוד פעם לפני יציאה בפעם ה3000, שמה את התיק יוצאת ומחכה להסעה ונראה לי שפספסתי מיליון פרטים..
6:00 קמה
6:05 מתאוששת
6:10 מתחילה להתארגן שזה כולל:
ליטול ידיים, מקלחת ארוכה, לשטוף פנים, לצחצח שיניים, לבחור בגדים במשך שעה ולהתאכזב ממה שבחרתי ולהתלונן שאין לי בגדים (זה באמת נכון) , לשים אותם, להסתרק שעה, לסדר גבות והשטויות האלה וכו'.. אבל לא איפור אולי בקטנה אבל לא משהו מיוחד לרוב לא בקיצור, אוכלת משהו קטן, שמה נעליים ומתלבטת שעה מה לשים ומתאכזבת...,
מסתרקת עוד פעם לפני יציאה בפעם ה3000, שמה את התיק יוצאת ומחכה להסעה ונראה לי שפספסתי מיליון פרטים..
אנונימית
וואטא-
אני לא מבין אנשים שמתקלחים בבוקר
לוקח לי רבע שעה להתארגן גג
אני לא מבין אנשים שמתקלחים בבוקר
לוקח לי רבע שעה להתארגן גג
שואל השאלה:
מישהו עוד כאן ? אוקיי כן
מישהו עוד כאן ? אוקיי כן
אנונימית
שואל השאלה:
לי? אולי שעתיים אבל זה כולל להימרח במיטה
לי? אולי שעתיים אבל זה כולל להימרח במיטה
אנונימית
שואל השאלה:
ואז חוזרת מהביה"ס ב5 וחצי אחרי יום כיפי במיוחד! בוכה במקלחת ובדיכאון לומדת למבחנים עושה שיעורים והולכת לישון כיף נכון?
ואז חוזרת מהביה"ס ב5 וחצי אחרי יום כיפי במיוחד! בוכה במקלחת ובדיכאון לומדת למבחנים עושה שיעורים והולכת לישון כיף נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
מישהו עוד כאן? לא אני מניחה שלא ביי
מישהו עוד כאן? לא אני מניחה שלא ביי
אנונימית
רק אני לא עושה כלום כאילו?
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימית
שואל השאלה:
וואי המעבר לחטיבה זה נוראיי אין לי חיים
וואי המעבר לחטיבה זה נוראיי אין לי חיים
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אף אחד לא כאן ובצדק ביי לילט
טוב אף אחד לא כאן ובצדק ביי לילט
אנונימית
באותו הנושא: