4 תשובות
לא יהיה חמאס
אנחנו בתקווה אולי האום ישלח נציגים לשלוט שם או האזרחים בעצמם
הרשות הפלסטינית או כוחות של האו"ם
ברור שישראל
מה זה התשובות האלה ?