3 תשובות
אני יכולה לתת לך מאה ואחת סיבות למה אני צריכה להיות עכשיו במוסד סגור או על סמים או להתאבד אבל לקחתי את עצמי בידיים ואת מלוא האחריות על החיים שלי בשביל עצמי, לא בשביל אבא, לא בשביל אימא, בשבילי. ואני ממליצה לך בחום לנסות להנות מהחיים שלך כהחיים שלך.
כשאת מודעת לדברים האלה, הגיע הזמן לשפר ולקחת צעד לעבר ההחלמה..
מומלץ לעשות את זה עם פסיכולוג/ית או מטפל רגשי כלשהו
אנונימית
מבינה אותך תמיד אומרים לי למה את כלכך קרה ומגעילה?
באותו הנושא: