12 תשובות
שלא תפחד להשתמש בחיוך שלה :)
מינימלי? שיהיה מכבד
אוו ^^
וכנות.
וכנות.
לא מעשנת,לא הורסת את הגוף שלה בכל דרך שהיא ושתכבד אם לא האישונים שלי לא יזוזו לכיוון שלה בכלל
אותו טעם במוזיקה אמ סורי , או לפחות שיאהב כשאכיר לו את השיט שלי
ושלא יתאהב או לפחות שלא יודה בכך אחרי חודשיים
ושלא יתאהב או לפחות שלא יודה בכך אחרי חודשיים
שלא יזלזל בי ובדברים שאני אוהבת
שיהיה עם בטחון עצמי
אחד כזה שאפשר לסמוך עליו
שיהיה כיף לדבר איתו
כנות
שלא יהיה אובססיבי ומציק
שיראה טוב בעיניי למרות שאין מראה ספציפי כן? כל עוד הוא לא מזניח את עצמו זה סבבה
אחד כזה שאפשר לסמוך עליו
שיהיה כיף לדבר איתו
כנות
שלא יהיה אובססיבי ומציק
שיראה טוב בעיניי למרות שאין מראה ספציפי כן? כל עוד הוא לא מזניח את עצמו זה סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
תדמייני שאני נותנת לך פרח את פשוט מאנונימי^
תדמייני שאני נותנת לך פרח את פשוט מאנונימי^
שיאהב תמוזיקה שאני שומעת,שהיה כנה ואמין,שהיה אובססיבי אליי אבל לא מוגזם,שיהיה גבוה ממני לפחות 5 סמ יותר,שיכבד את ההורים שלו,שלא יעשן וישתה,שלא יתלבש/ילך כמו ערס,ושיאהב אותי ושיחבק וידגדג ויצחק ויחייך מלא,יצחק מהבדיחות שלי,שיעשה מלא מצוות,שיאמין בה'(חובה)
אנונימית
כן שלא תהיי מושפעת אופי טוב וכן שלא אהיה כמויות של ידידים
וואלק שתהיה ילדה טובה, מבחינה חיצונית שתהיה הטעם שלי שזה 90 אחוז מהבנות בערך.
ושתהיה מעל 18 לפחות כן
ושתהיה מעל 18 לפחות כן
שלא יהיה תלותי ושיהיה לו אכפת ממני בכל מצב ומהדברים הקטנים
באותו הנושא: