8 תשובות
לא קשה,החטיבה זה בדיחה אחת גדולה
וואי כן
אין הבדל גדול לדעתי
שניהם יחסית קלות
אנונימי
לי ספציפית כן כי כל ח' שלי הייתה קורונה אבל שתיהן היו ממש קלות עבורי מבחינה לימודית:)
ט מתחיל תיכון אחרי היסודי אז יש מצב
אנונימית
וואלה אצלי ח' היה יותר קשה מט'
בט מתחיל החומר שעליו מסתמכים בתיכון אז תתחילו להקשיב בעיקר באנגלית מתמטיקה ומדעים
כיתה ח הייתה קשה בשבילי אבל בכיתה ט לא למדתי כמו שצריך והיה לי טיפת קושי אבל ח הייתה יותר קשה