8 תשובות
לדעתי זאת לא אשמתם.. הם צריכים להיות דרוכים ומוכנים להכל ואם הם רואים בן אדם הם מסתכנים אם הם לא הורגים אותו ולא עלתה להם המחשבה שחטופים יסתובבו ככה בחוץ..
יהי זכרם ברוך
זה מאכזב בטירוף , וסיפור עצוב ממש , וכן האשמה היא של צהל אבל אי אפשר כל הזמן לדבר לרעתם , לכו תדעו מה היה שם..
מאוכזבת ברמות שקראתי את זה עכשיו לא יאמן כם עם חשבו שהם מחבלים חלילה אז באמת הם לא חבל
צהל לא אשם!
המקום סגור ולא היו שם אף אחד והם לא חושבים על כלום הם רואים מישהו והם יורים בו
אז את מי נאשים ?
לא בקטע רע אבל הם ירו והם בעצם לקחו אשמה
אנונימית
לא להאשים את צהל!
אנונימית
שכואב לי הלב בטירוף, אבל עדיין לא ידוע מה קרה שם, יחקרו את זה לעומק.
אל תשכחו שחיילי צהל כרגע נמצאים באיזור של אוייב, מאיפה לכם לדעת אם הם הלבישו את החטופים במדי חמאס או לא יודעת מה
בנוסף אל תשכחו שאותם חיילים ישאו את האשמה עד היום האחרון שלהם, קשה להאשים כשאתה נמצא במצב כזה.
אומרת בתור אחות לאח לוחם