4 תשובות
כי אנחנו אנושיים וכל מיני שיט כזה
כי חמאס זה חרא
אנחנו חיים בעולם דפוק לצערי
הלוואי ולעשות שלום היה בקליק
הלוואי הלוואי הלוואי