התחברות הרשמה

סיימתי עכשיו קורס מכים במגל, שווה לעבור למגב?

16 בדצמבר 2023, 21:50
חיילים    
4 תשובות
הרוב פה בני 16 ומטה
מי ידע לענות לך?
ר
ראש כת החיות של סטיפס
שואל השאלה:
את..?
אנונימי
הייתי בחייל האוויר אין לי מושג
ר
ראש כת החיות של סטיפס
שואל השאלה:
וואלה שובצתי כמכ בטכני
אנונימי
באותו הנושא:
אני מכית במגל ונמצאת עכשיו בקורס מכים ואני לא ממש רוצה להמשיך את התפקיד מה עושים??
יש פה מכים במגל שיכולים לספר לי על הקורס מכים?
מכים במגל הם תומכי לחימה?
הטירונות והקורס של מכים במגל היא בנים ובנות יחד?
היי איפה מכים במגל עושים טירונות וקורס? תודה:)
אם נכנסתי לקורס מכים במערך מגל כרבט (טופס 55), אני מקבלת בסוף סמל או נשארת רבט?
מכים במגל, איפה הכי שווה להשתבץ?
מכים במגל יוצאים עם נשק הביתה?
אם עכשיו סיימתי קורס 60 מתי אני אוכל לעשות תארן?
מכים במגל יוצאים עם נשק הבייתה?
מכים במגל חוזרים עם נשק?