7 תשובות
אל תכתבי כלום זה משחקי אגו של ילדים
לא לכתוב כלום
במקום לכתוב תדברי איתו על מה שהוא עשה ומה שהפריע לך
"אני כועסת עליך"
זה מביך סליחה
שימי שיר בעברית עם מילים ספציפיות
לא לכתוב שום דבר, פשוט תגידי לו את זה ישירות
באותו הנושא: