12 תשובות
לא לחסום פשוט להגיד שהקשר לא מתאים יותר
אם יעשה לך טוב לחסום אותו לכי על זה
בטח תחסימי! תשתפי מישהו גדול ממך!! אל תשארי אם זה לבד!! זה פוגע בך זה קשר לא טוב!! תזהרי!! תשמרי על עצמך!!
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני אומרת לכם אני לא מצליחה להיפרד ממנו הוא פעם אמר לי שהוא יפגע בעצמי אם הוא יהיה בלעדיי אני מרגישה פסיכולוגית אני נושאת עליי נטל גדול מידי ונפגעת מלא
אנונימית
כל האנשים שכותבים לחסום ישר וסימני קריאה והכל
זה ממש תלוי, אם הוא התייחס אלייך ממש אילה אבל את עדיין מרגישה קצת מדורדרת איתו או שמשהו שם לא מסתדר לך, לא מגיע לו שתחסמי ותנתקי קשר בלי להגיד כלום, תדברי איתו על זה ואם הגוף שלך אומר לך לא אז לא אבל אם הוא באמת לא בנאדם חrא לא מגיע לו ניתוק קשר סתם ככה
אם הוא אמר לך שהוא יפגע בעצמו אם תפרדי ממנו
אז תפרדי ממנו
מיד!
הוא עושה לך מניפולציות רגשיות.
זה טוקסיק ברמות..
פשוט תחסמי אותו מכל מקום ותדברי עם מבוגר..
תסמכי עלי..עדיף עכשיו מאשר מאוחר יותר
זה רק יפגע בך
בעיה שלו אל תהרסי את החיים שלך בגללו!!!! שיתמודד הוא סתם אומר הוא מנצל אותך!! תזהרי אנשים הם לא כמו שהם בפלאפון הם שחקנים מנסים לפתות ילדות!! בשביל מה לך? תמצאי מישהו שראוי לך!! לא מישהו שמזיק לך!! תזהרי זה לא שווה את זה!!
ותקשיבי..
אני באמת אומרת לך את זה כי גם אני עברתי את זה..
הייתי בתוך זה
וזה רק הזיק לי..
אז תתפסי את זה עכשיו
כדי שלא יהיה מאוחר יותר בסדר?
ותאמיני לי את תמצאי בסוף מישהו שיואהב אותך באמת
בלי מניפולציות וכל זה..
שואל השאלה:
כתבתי לו מגילה ענקית וחסמתי כי אני יודעת שהוא פשוט יגיד משהו שיגרום לי להישאר יצאתי בסדר?
אנונימית
כל הכבוד!!!
כן
ועכשיו תמחקי את המספר שלו
וכל קשר אליו
פשוט תחסמי זה מה שאני עשיתי עם איזה מישהו שהיה נראלי לא מתאים