7 תשובות
אני מאמינה בלהיות אדם טוב לכל אדם לא משנה מה המין שלו
רוצה להאמין
כן, באותה המידה שאני מאמינה במשפט - אישה לאישה נחש.
לא
לא תמיד
אנונימית