10 תשובות
לנסות לסדר אותם
לא לישון/לישון ממש מעט ואז מחר ללכת לישון מוקדם, את תהיי ממש עייפה מחר אבל אז יסתדר לך הכל
זה קשה אבל תנסי לקום ממש מוקדם ואז תהיי עייפה ותסחבי חד פעמי עד 23:00 בערך ותרדמי
תתנחמי בזה שיש כאלו שהיא הרסה להם את הנפש ואז בכלל הם ערים
תתנחמי בזה שיש כאלו שהיא הרסה להם את הנפש ואז בכלל הם ערים
שואל השאלה:
^^ לא עובד
אני על איזה 5 שעות שינה וכבר 1 בלילה ואני לא נרדמת
^^ לא עובד
אני על איזה 5 שעות שינה וכבר 1 בלילה ואני לא נרדמת
אנונימית
זה הפיתרון היחיד שאני יכולה להציע לך, מתנצלת
עדיין ערה? כי גם אני :(
אנונימי
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
מה נעשה מחר? :( אני חייב ללכת ואני מבין שגם את
אנונימי
שואל השאלה:
כן
נמאס מבית הספר דיי אנחנו חייבים להפגין בשביל החופש שלנו זה לא נורמלי מה שמכריחים אותנו ואנחנו לא מתנגדים
אבל ברור שאין לי וגם לאף ילד אומץ אז זה לא יקרה
כן
נמאס מבית הספר דיי אנחנו חייבים להפגין בשביל החופש שלנו זה לא נורמלי מה שמכריחים אותנו ואנחנו לא מתנגדים
אבל ברור שאין לי וגם לאף ילד אומץ אז זה לא יקרה
אנונימית
לדעתי צריך לעשות כמו מדינות אחרות בעולם ולהתחיל ב 9. זו שעה הגיונית
אנונימי
באותו הנושא: