7 תשובות
לא. זה תוכן גרפי וקשה ואני מכירה מישהי שקיבלה טראומה מדבר כזה.
ומעבר לזה, כבוד למשפחות ולמתים.
לא צריך להראות לעולם שאנחנו חלשים. להפך, להראות שאנחנו חזקים ואנחנו קמים מזה
באישור המשפחות.
בסופו של דבר, אי אפשר לפרסם דברים כאלה אם המשפחות לא יסכימו. צריכים לפרסם חלק, באישור של המשפחות של הנרצחים.
כן שכל העולם יבין מה אנחנו עוברים
שואל השאלה:
אני שואל אם צריך לפרסם לדעתך
אנונימי
כן שכל העולם יראה מה עשו לנו
כבר פרסמו
אני חושבת שכן דווקא ובאישור של המשפחות או קרובים.
אבל אולי לא בחדשות כשכולם רואים ולשים אזהרה לפני ככה שילדים ואנשים שקשה להם לראות דברים כאלו לא יצטרכו סתם לסבול.