4 תשובות
שואל השאלה:
למה לא שווה? זה שאין לי אחים או אחיות זה לא אומר שהסיכוי שלי למות גודל, בסך הכל עןד חייל קרבי
למה לא שווה? זה שאין לי אחים או אחיות זה לא אומר שהסיכוי שלי למות גודל, בסך הכל עןד חייל קרבי
אנונימי
שואל השאלה:
בסדר אני מטייס משהן כמו שנה. אני לא מתגייס למלחמה ובעזרת השם כשאני אתגייס תגמר המלחמה. אם הסיכוי למות בקרבי מחוץ למלחמה היה גבןה אז הייתי מבין. אבל סך הכל חייל קרבי. יש פעם בשנה שנתיים מקרים של מחבליפ מירושלים או בגבולות שמתנקשיפ בחיילים. אבל זה לא משהן שהןא יום יומי
בסדר אני מטייס משהן כמו שנה. אני לא מתגייס למלחמה ובעזרת השם כשאני אתגייס תגמר המלחמה. אם הסיכוי למות בקרבי מחוץ למלחמה היה גבןה אז הייתי מבין. אבל סך הכל חייל קרבי. יש פעם בשנה שנתיים מקרים של מחבליפ מירושלים או בגבולות שמתנקשיפ בחיילים. אבל זה לא משהן שהןא יום יומי
אנונימי
בתור התחלה, לא ממליצה לך ללכת לקרבי.
בנוגע לשאלה, זאת לא החלטה שלה אלא שלך ואתה תעשה מה שבא לך.
בנוגע לשאלה, זאת לא החלטה שלה אלא שלך ואתה תעשה מה שבא לך.
תסבירי לה שזה חשוב לך לעזור ולשמור על המדינה שאתה רוצה לתרום בדרך משמעותית וזו הדרך שמרגישה לך הכי משמעותית שאם שומרים עליך אתה חייב לשמור עליהם אם אתה יכול...
כאלה
כאלה
באותו הנושא: