7 תשובות
אני מסכים אותך וחושב שהתקינות הפוליטית הלכה רחוק מדי.
אני איתך באותה דעה
אני כאילו אמור להתנצל שאני ממש לא תומך בדברים ה'ליברלים' של היום?
להט"ב?...
לצאת למועדונים?...
לא להיות דתי?...
לא להאמין בה'?...
אני כאילו אמור להתנצל שאני ממש לא תומך בדברים ה'ליברלים' של היום?
להט"ב?...
לצאת למועדונים?...
לא להיות דתי?...
לא להאמין בה'?...
מותר שתהיה לך רק דעה אחת לא הבנת את זה??
סתם זה באמת לא מובן
סתם זה באמת לא מובן
אנונימית
מסכימה אם אני לא אוהבת את כול מה שליברלים אוהבים ואומרים אני ישר יכולה להיחשב כחשוכה פרימטיבית ? לא כמו שאין שני בני אדם זהים בטביעות אצבע או בפרצופים ככה לא כולם חייבים להסכים איתם או ללכת אחריהם כמו עדר כבשים והעיקר הם קוראים לעצמם ליברלים אבל אם אחד לא מסכים איתם פתאום הוא לא בסדר
כן, זו דרכם.
אנונימי
כי הם לא הבינו מה זה להיות ליברלים
אנשים הזויים וחשוכים בעצמם אל תשימי לב
באותו הנושא: