5 תשובות
נו אז תתלונן ותדרוש מהם פיצוי אל תתבייש תעמוד על שלך ותדרוש מהם
O.E
כן אני בyes שירות של מניאקים של להם נשבע
O.E
שואל השאלה:
אתה בyes?אתה יודע איך זה עובד?
אנונימי
שואל השאלה:
דפוקים אני מת כבר שישימו לי ממיר של vod
אנונימי
לא הגיוני בכלל תתלונני ותבקשי פיצוי
O.E